პროექტის სახელწოდება:
სიმეტრია და რეალური ცხოვრება
პროექტის მთავარი იდეა ( თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეებმა მოახდინონ გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიკაცია, მოიძიონ სიმეტრიის მაგალითები მათემატიკასა და რეალურ ცხოვრებაში, განიხილონ და გაანალიზონ ისინი
დაინახონ კავშირი მათ შორის.
პროექტზე მუშაობის პროცესში მოსწავლეებს უვითარდებათ ტრანსფერნის,შემოქმედებითობის, ანალიზისა და სინთეზის უნარები.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლეები მოიძიებენ ტერმინის წარმოშობის ისტორიას და მის მნიშვნელობას,ასევე ცნობილ მეცნიერთა გამონათქვამებს სიმეტრიის შესახებ;
მოსწავლეები იმსჯელებენ სიმეტრიის - ამ ცნების საყოფაცხოვრებო
გაგებასა და მათემატიკურ მნიშვნელობას შორის კავშირზე;
წარმოადგენენ სიმეტრიის მაგალითებს ლიტერატურაში, ხელოვნებაში, არქიტექტურასა და ბუნებაში.
მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
ვადები/ხანგრძლივობა:ერთი კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები , რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლე მიიღებს ცოდნას სიმეტრიის შესახებ, შექმნის თვალსაჩინოებებს
სიმეტრიულ ფიგურებზე, ასევე ვიდეო-რგოლს "სიმეტრია ხელოვნებასა და არქიტექტურაში".
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ცნობარები, სხვადასხვა ენციკლოპედიები.
პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ):
მოსწავლეები ეცნობიან სიმეტრიის წარმოშობის ისტორიას, მის მნიშვნელობას;
ყურადღებას ამახვილებენ მათ მიერ შესწავლილ სიმეტრიის სახეებზე;
ახდენენ გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიცირებას;
მსჯელობენ სიმეტრიის ცნების საყოფაცხოვრებო გაგებასა და მათემატიკურ მნიშვნელობას შორის;
ქმნიან თვალსაჩინოებასა და ვიდეო რგოლს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გგეგმასთან კავშირი:
ისტ, ლიტერატურა, ხელოვნება.
პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):ინგა ბიძინაშვილი.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:ingabidzinashvili2@gmail.com
~
No comments:
Post a Comment